UPPDATE

Okej då.. Eftersom min blogg går ganska bra just nu så är det kanske en dålig idè att ta en bloggpaus. Statistiken är jämn varje dag och det rullar på. Jag fortsätter blogga fiiiiiiinisar
 
Kom hem vid ett tiden, knappt sovit något i natt, bara 4 timmar typ haha. Så jag fixade käk och kollade på en film som hette "Där havet slutar". Handlar om en 3åring kille som blir kidnappad och kommer sedan tillbaka efter 9 år. Ja, tror inte att någon föräldrer vill uppleva något sådant, riktigt hemskt :( Iallafall, sedan sov jag i 2 timmar och efter det tog jag mig en dusch. Riktigt skönt att få bort all pulver som jag hade i håret för att få lite volume igår - kan faktiskt tipsa om det i ett enskilt blogginlägg! Snart får jag och mamma hitta på något vi ska äta, är hungrig och riktigt sugen på godis. Fast jag åt choklad innan idag, det gör en lycklig för sekunden. Mums bums :-) 
 
Här är lite bilder från festen igår, hade sjuuukt kul, tack ni som gjorde det till en bra kväll/natt, tack speciellt till Mathilda, Kajsa, Ebba, Felix och Anton. Vi var ca 35 på festen tror jag, många var aspackade haha... Iallfall, jag tog inte så många bilder under festen så dessa får duga!
 
 
Bilder innan festen! :)



Älskade vän Ebba, så fin är du! Spegeln är lite smutsig hihi



 
 
Ebba, Felix, Anton och fina Mathilda! <3 
Det blir alltid dåliga bilder när man fotograferar ute i mökret med blixten haha... :(
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mathilda johansson

mycket fina bilder! :)

2012-09-08 @ 16:50:24
URL: http://www.nattstad.se/johanssonmathilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0