Uppdate

Kom nyss hem från tandläkaren, ska bara fortsätta använda min lilla tandställning som vanligt. För att få fram en tand så det blir jämt där uppe. Det tog bara 5 min, snabbt och klart! Så nu har jag satt igång musiken. Tänkte fixa TE och mysa ner mig under täcket och ge x-facor en chans, missade det igår eftersom jag är inte så intresserad av sånt. Men först ska jag hoppa in i duschen!! Känner att jag behöver vara lite extra fräsch imorgon eftersom det ska vara föräldrar möte och då ska jag och några i klassen sälja fika till alla på skolan. Sedan kanske jag stannar kvar i Hässleholm efter det. Vi får seee, ha det bra snyggingar 
 
Tumblr_m9qmltlcde1r7pvzpo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0