Sjukgymnasten

Kom nyss hem från sjukgymnasten. Ska börja träna upp min styrka i den vänstra höften. Har något som kallas "snapping hip". Det är ganska vanligt hos unga aktiva löptjejer. Det doktorn sa att jag kan ha överansträngt mig lite tidigare, då kan man bli svag och känna sig tröt i höften. Jag kan fortsätta träna som vanligt, det jag orkar. Det är jag glad över. Men jag blir tröttare snabbt och känner mig trött i höften eftersom den är svag jämfört med tidigare. Jag ska göra övningar och få tillbaka styrkan igen. Då blir det inga problem. Bara det inte går över till smärta. Då är det en annan sak. Iallafall, det är svårt att förklara. Nu ska jag tillbaka där jag var förut!! Träna så det känns bra för mig. Ska även börja på "Body balance". Jättebra för musklerna och balansen med. Sedan jogga små rundor, inte så jag blir för trött i höften så det känns obehagligt. Ska redan börja med några övningar för höften nu. Sedan ska jag tillbaka till sjukgymnasten nästa vecka på tisdag och få mer övningar. Ska också börja jogga när det känns bra!  woop woooooop :D

Över till något annat. Min mamma bokade en resa till Gran Canaria på höstlovet. Ska bli skönt med sol och bad! Har redan börjat titta runt på snygga bikinisar. Nelly.com har ju några snygga i min smak. Nackdelen är att storlekarna är oftast slut. Men man får passa på och beställa hem en när det finns en storlk som man tror ska passa bra. Förhoppningsvis blir det något, får seeee. 
 
Nu ska jag plugga läxor vi har fått och sedan duscha. Har inte så mycket mer att skriva! Tack och haaaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0