ONSDAG

Förlåt för världens sämsta uppdate. Igår pluggade jag röven av mig för jag hade lust och det var kul. Idag kom jag hem halvdöd och orkade inte ett skit. Men försökte ta mig ut på en liten joggingrunda för att få frisk luft - men nehepp, fick ont i höften så hann bara springa några hundra meter sedan återvände jag hem och fortsatte på mina övningar till höften istället. Efter det kollade jag lite på TV och rätt som det somnade jag i 2 timmar. Så nu är jag hyfsat pigg och har dansat i en halvtimme för jag mår så mycket bättre då! Jag ääälskar dans. Som tur så har vi dans att välja på bland sjunga eller spela instrument och jag valde såklart dans, på musiken då alltså. Fett grymt. 

Nu ska jag hoppa in i duschen för en snabb dusch och sedan se om jag kan hitta på något kul till bloggen, typ tips från mig bl.a. Jag har så mycket ideér till bloggen men får liksom inte ut det. Haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0