Nytt nytt nytt!

Det kom helt plötsligt att jag skulle börja blogga igen. Men inte precis som jag gjorde innan. Utan tanken slog mig att man måste ha någon grund i bloggen. Något man bloggar om, syftet till bloggen och så. Annars vet man aldrig vad man ska skriva. Jag tänkte ha en blogg om allt mellan himmal & jord. Men framför allt är det mest fokus på mode, outfits, bilder med systemkameran, inspiration o.s.v. Jag ska dela med mig av min mode, bilder och sådant som jag tycker är kul! Har spenderat hela min förmiddag med läxor oooooch fotograferat! Kommer en ny header snart!
 
Just nu är det segt med höstkläder, har inte handlat så mycket höstkläder än och det är mycket vår/sommarkläder i gaderoben som behövs bytas ut till höstkläder. Får 'ångest' ibland när man inte vet vad man ska ha! När jag får tid och har pengar får jag satsa lite på stickade/tjocktröjor. Det är såå mysigt en kall & regning höstdag. Jag har iallafall skaffat höstkängor. Det var svårt att bestämma sig. I lördags var jag i Malmö och fynade mina kängor från Bianco på Hansa Companiet. Bild på väg. 


Just nu sitter jag och kollar igenom bilderna jag har fotograferat hela förmiddagen och ska välja ut en bra header och sånt pyssel. Håller också på att laga kyckling och pommes till middag! Mums! För er som inte visste så har vi studiedag idag. Då gör jag de saker som behövs göra...det mesta! ;) Ha ha, vi ses!

Provsmak av de bilderna jag tog idag...En bild av 250. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0