Mobilblogg - godmorgon!

Godmorgon kära vänner! Idag var det verkligen en seg morgon att stiga upp men kom upp till slut när tanken slog mig att jag slutar 12 idag, så det är ganska skönt! Har hunnit äta min frukost - naturell fil med musli, nötter, russin, frysta blåbär, äter aldrig det med eftersom min syster äter det till frukost varje dag så var det kul att prova. Inte helt fel! :) mums.

Efter skolan ska jag till sjukgymnasten och få övningar till min höft. Sedan står det en massa plugg på schemat...

Är ganska trött idag, så skippar smink, sjukaste skönaste känslan att vara osminkad ibland. He he, men nu måste jag kila iväg mot skolan som börjar om 30 min. Ha det bra sweeties


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0