Kalas bra med choklad

Hej ni vackra! Slutade för mer än en halv timme sen. Är på väg hem nu och när jag kommer hem ska jag bara lägga mig i min underbara säng! Ni vet den känslan efter en lång dag? Åh så hääärlig. Måste dessutom skaffa mig ett par nya gympaskor som jag har tänkt på i flera månader nu utan att det har blivit av. Har haft mina gamla gympaskor sen 6an och de är riktigt slitna! Så hade varit skönt med nya faktiskt... Aja! Men vill ni veta en sak? Det är bra att äta 10 G choklad varje dag, spelar roll om det är mörk eller ljus. För choklad minskar risken mot hjärtinfarkt, ca 20 %. Det är kalas bra med choklad ;) Här får ni chokladpussar *pusspuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0