Hopp av att det ska bli bättre

Så många gånger jag har gråtit för dig
alla de gånger har jag kurat ihop under täcket
med hopp av att det ska bli bättre.
 
Jag har lärt mig att kunna känna den känslan när livet är som bäst så måste man också vara ledsen och nere någon gång. Det är då man kan jämföra hur det känns att vara nere och när livet är toppen. Det är viktigt tycker jag. Att kunna gråta ut allt och sedan känna hur bra det faktiskt är. När man har varit ledsen och nere en hel del så vet man att man kan skratta igen. 

Jag har börjat vänja mig vid vissa saker som har förändrats. Jag vill inte tillbaka, det är så här det ska vara. Annars finns risken att man hamnar i samma trubbel igen. Det är som att man ser en film två gånger när man väljer att ge en massa chanser. Men man vet att det slutar alltid i samma sits. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0