HEJSAN HOPPSAAAAAAAN!

Eftersom jag inte har haft tillgång till min dator nu de senaste dagarna så har jag inte kunnat uppdatera bloggen. Jag har försökt mobilblogga men appen är riktig dålig ibland, jag hade tänkt lägga ut bilder på mitt rum när det var städat...men så funkade inte det så jag sket i allt haha. Men iallafall, bilderna på mitt rum när det är städat ska jag visa senare :-)

Jespher stack nyss hem, saknar han redan :(((( Världens finaste kille hiihhiii, och idag var jag så snäll som gjorde frukost på sängen så myste vi till en film hela förmiddagen. 

Vill bara säga att jag blir så otroligt glaaaaaaaad när ni skriver så fina kommentarer. Det är också ett stort stöd att få peppkommentarer när man är nere, livet blir så mycket ljusare bara för en liten kommentar. Det är ju tanken som räknas. Puss till er som har gjort det, så otroligt fina är ni! Tack!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst!

2012-09-09 @ 19:11:23
Postat av: Anonym

Söt!

2012-09-19 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0