FINALLY FRIDAY

Det är äntligen en fredagskväll! Har haft en skitdag men ska försöka avsluta den på det bästa sätt. Mysa med min Ben and Jerry's i min ensamhet och se någon bra film. Det är ju så man får göra, försöka göra det bästa utav det jobbiga. Det enda positiva (2 saker) med dagen var att jag vaknade upp bredvid min älskling och det första jag fick se var hans vackra ansikte, hade kunnat dödat för hans leende och ögon så himla fiiiin är han! O det andra var att jag klarade springa i hög tempo på orienteringen utan att få ont i höften under hela rundan, rudan var 3,5 km och det var på tid. Jag fick 20 minuter vilket är bra imed att jag har/är skadad och hade inte sprungit banan förut, är iaf på bättrningsvägen och blev så glad att jag kunde vara med på idrotten idag. Sedan har jag så sjukt schyssta killkompisar & pojkvän (!!) som verkligen bryr sig för det minsta lilla om något är mindre bra. Tack, ni är så sjukt fina allihop! 
 
Nu ska jag ut en runda. Återkommer senare, ska bli bättre på att uppdatera bloggen! :-) PUSS HA EN BRA FREEDAG
 
Tumblr_mb2e38v4rq1rq4r9yo1_500_large
156103_3860631877711_910333909_n_large
A33v1l3ciaabqmc_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0