Fett chill

Har varit hemma någon timme, slutade 11 idag! Fett chill, är också trött så det var kanon! Vi var i Vittsjö och paddlade kanot. Det gick faktiskt bra, satt i samma kanot som Elin. Nu ska jag bara ta det lite lugnt och plugga. Sedan ikväll ska vi fira min fina lillasyster som fyller år idag! Grattis snäckan! 

Jag har inte så mycket mer att skriva, allt är så himla dött på min blogg... Men jag är väldigt shoppingsugeeeeeeen, kan aldrig få nog av kläder och skor! Fast nu ska pengarna gå åt presenter till Hanna och till pojkvännen som snart också fyller år. Ska skriva ett inlägg nu tänkte jag, eller det gör jag ju JUST nu men jag menar ett annat inlägg som ska publiceras senare. Skriva ner mina tankar och så. Nu lyssnar jag på Justin Bieber, hans röst är det finaste jag har hört... "As long as you love meeeeee", "If i was your boyfriend, i'd never let you go" nanana. PUSSSSSS



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0