Bästa vän

 
Det här är min fina vän Elin, hon finns alltid för mig i alla lägen och vi kan verkligen snacka om allt mellan himmel och jord. Det är det som är så bra med en vän som Elin. Vi skrattar åt allt, även om vi mår mindre bra än andra dagar så försöker vi tänka positivt och det är så bra, eftersom när jag är nere är det du som får mig på bättre humör! Du får mig att skratta och det är det som är det bästa med dig. Vi har gått igenom mycket saker ihop och lärt oss utav våra misstag. Vi klarar allt tillsammans! Du är min bästa vän, finaste vän! Älskar dig. Var bara tvungen att få skriva det på bloggen för att dela med mig att jag har en underbar vän. Jag har tur som har dig vännen. Tack för allt, tack för att du finns! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0