Panik

Måste beställa tid hos frisören snart, får damp på att mitt hår är så tråkigt och mörkt - utväxten. Vill ha det ljust, som när det precis nyslingat hela tiden. Många av mina vänner tycker att jag ska slinga/färga det brunt, är ju typ mörkhårig iegentligen, men så fort det blonda växer bort så trivs jag inte i det mörka. Men brunt är en annan sak, men isåfall längre fram men inte denna gången ska jag inte bli brunett. Staay bloondiiie!
Ska inte klippa så mycket eftersom jag ska låta det växa till navelen ungefär. Hade håret över bröstet innan..men klippte bort det och det ångrar jag idag! Bajs mög. Har också slutat platta mitt hår som jag gjorde ganska ofta för några månader sen när håret var fint. Sedan blir håret dåligare efter man använder plattången sådär 3 gånger om veckan, fast man märker det efter 2 månader typ haha. Så alla som använder plattång - sluuta med det! Håret blir mycket finare och vackrare när det är naturligt, man får vänja sig vid det helt enkelt. Vill man ha långt hår får man dra ner på plattandet bl.a. 
 
Här är några bilder med långt och ljust hår, GAMLA BILDER sen förra året haha.. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0