Lite om veckan

Tänkte faktiskt blogga lite nu innan jag ska ut och gå en runda med mamma och kanske plugga, får se om jag orkar eftersom jag pluggade nästan 3 timmar i rad igår ha ha...Har iallafall ätit tacos och jag är mätt. 

Den här veckan blir ganska slapp - imorgon är det nutidsorientering på morgonen, sedan ska vi på föreläsning om hälsan på en annan skola i en timme, jaaaaa på den skolan min älskling går på så det blir kul pusspuss. På onsdag är det orienteringsdag, jag har en tid kvart i 9, jag kanske springer på 20 minuter, beror ju såklart på iegentligen...Men sedan efter vi har sprungit klart får vi sticka hem, najz. På fredag är det gymnasieinformation. Jag tror jag vet vad jag tänker välja och det är samhälle eftersom jag vet inte vad jag vill bli så då är väl samhälle bra. Det känns bra hitills :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0