I natt drömde jag om...

Haha, alltså jag måste få dela med mig av min dröm. Jag har helt plötsligt börjat drömma konstiga drömmar varje natt. Vilket kan vara ganska kul att tänka på när man vaknat ur sin dröm. I natt drömde jag iallafall om att jag och en killkompis + min lillasyster var med i Big Brother?! Ehm...jag som aldrig följt BB och tycker det är skit, seriöst haha. 

I drömmen utspelade BB sig i min mormors stora villa mitt ute på landet, det var vinter och mega mycket snö. Vi tre kom på att vi skulle vara inlåsta i huset i 100 dagar och det var vi verkligen inte peppade för. Så vi gick till personalen, vi gick ut...som man inte får göra då, men det gjorde vi ändå. Jag sjönk ner i snön, det var jättemycket snö som det inte kan vara i verkligheten, men ni vet att allt blir så överdrivet i drömmarna. Iallafall, vi träffade personalen och sa att vi inte visste om vi ville vara med i BB eftersom vi hade glömt att man var tvungen att vara inlåst i 100 dagar. Då upptäckte personalen att vi var 15 och 11 år, vilket är för ungt att delta i BB. Det hade tydligen blivit något fel sa de. Vi fick ändå delta om vi ville. Då skrattade vi. Sedan minns jag inte vad som hände i fortsättningen, tror jag vaknade då. Det jag minns är att jag fick ÅNGEEEEST att jag skulle vara med i BB haha fyfan...

Har aldrig drömt så här mycket under hela mitt liv. Började med mina drömmar för ca 2 veckor sedan. Känns konstigt, men det är väl naturligt i denna åldern. Det kan också vara att det är sommarlov och det händer mycket saker under dagen, så drömmer man om andra saker på natten för man är så påverkad eller något. Vem vet... Får se vad jag drömmer om i natt då! Puss puss 
 
Tumblr_m7zllgfwr51ruvpjlo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0