Börjar om

Vart ska jag börja... Jag menar, det är sommarlov och jag lever ut till det jag vill göra nu när det är lov. Sedan är det mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu. Jag har slut på inspiration och är tom i hjärnan av all tänkande. Det känns som jag snart ska explodera av allt som snurrar runt i mitt huvud.
Jag vet vad jag vill här och nu, men det finns andra som vill något annat. Det finns ingen bra kombination till det. Så jag försöker ta ett steg i taget.
Jag ska försöka ta tag i bloggen och våga dela med mig av mitt liv än vad jag gjorde innan. Jag är rädd för att gå över gränsen och få rykten, men för att bloggen ska bli mer personlig och 'bättre' är bra för mig så ska jag försöka fortsätta blogga. Det går inte att vara rädd i livet, för vad gör det om 100 år?
 
Jag vill bara att jag och min syster ska ha det bra, må bra och leva ut till det vi vill göra. Det är inte okej att behöva känna sig som främmande personer i ett hus där man bor och vara nervösa varje gång man öppnar ytterdörren till sitt andra hem. Därför ska jag bo hos min mamma nu tills det löser sig hos min pappa där styvfamiljen är. Jag älskar min pappa över allt annat på den här jorden, han är en av de bästa som finns. Han får mig att må som en prinsessa. Min pappa har absolut inte gjort något som får mig och min syster att må dåligt. Det är av massa andra anledningar som jag inte nämner här. Jag vill bara få ett slut och sedan fortsätta utan onödiga problem i en styvfamilj.
 
Jag behöver bara tid att tänka på allt som har hänt. Man lär sig utav sina misstag och det är viktigt att våga gå vidare och se vad det finns för möjligheter i livet. Jag vill och ska klara det här!
 
Från och med nu ska jag börja om med bloggen. Ska försöka blogga lite, inte för krävande. Jag vill inte känna mig tvingad till att blogga. För då blir det inte bra.
Sanningen är: bloggning är faktiskt en liten del av mig hehe. Jag blickar framåt och ska dit jag vill! 
 
NI är bäst allihop! Pussar :-)
 
Ay_s7_bcqaaqiw6_large

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0