Ursäkta

Igår hängde Kajsa med mig hem efter Hässlehomsfestivalen. Annars hade jag varit hemma en natt helt själv liksom haha... Så vi käkade nattmat och kollade på några avsnitt av One Tree Hill. Tur att jag har en vän som förstår en väl hur bra OTH är på riktigt! När Kajsa vaknar får vi fixa frulle för jag är hungrig som en varg! Senare idag när Kajsa ska hem kommer lilla Ebba hit och får kolla på det nya avsnittet av OTH på kanal 5 kl 17.5! Ja ni vet, det jag snackade om förra söndags. 

Min uppdatering har varit dålig under hela veckan och jag ber om ursäkt. Jag har inte varit hemma någonting alls. När jag är iväg så är det full rulle hela tiden. Försöker blogga så gott jag kan. 

Nästa vecka, alltså imorgon så får jag se om jag kom med på sommarskolan - inom matten! Jag gör det för att höja mitt betyg och utvecklas ännu MER + lär mig hela 9ans matte så allt blir så mycket enklare :). Men jaa, får se om det blir något, eftersom det är många som ska vara med och alla blir inte utvalda. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0