Sno stilen!

Behöver verkligen städa mitt rum eftersom det ser ut som ett bombnedslag eller soptipp...Men vad gör jag istället för att städa? Jo, jag pluggar, bloggar, sover, lyssnar på musik, äter och sånt. Det är mina ursäkter, men det är faktiskt sant att jag pluggar ganska mycket hehe.Har också drabbats av världens största förkylning, känns som näsan ska explodera inom kort. Förkylningen tar all energi också, så jag är väldigt trött och seg. Det värsta med förkylning är att det kan vara i typ 2 veckor eller 1 månad... Ja, för min del iallafall. Nu ska jag fortsätta med min musik och plugga lite Svenska. 
 
Här kommer lite roligt...Ni som inte fattar så kan detta vara en outfit. Collagen är iallfall byggd så :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0