Seg morgon

Ni vet sådana sega morgnar då man inte pallar göra ett skit? Man pallar inte fixa frukost eller klä på sig eftersom man vet inte vad man ska ha för kläder. Man orkar inte borsta tänderna eller tvätta sig. Man vill bara låta allt vara tills man orkar göra "skitet" som jag uttrycker det då eftersom sådana morgnar är inte precis det bästa som finns. Men! Det är mysigt att bara ligga o löka i sängen tills man pallar upp och hoppa. Eller bara gå runt i pyjamas eller vad man nu sover i haha. När jag får en sådan morgon brukar jag alltid lyssna på musik, antligen ligger jag kvar i sängen eller går jag upp och bara går en runda i huset och sen lägga mig i sängen igen. En sådan morgon har jag idag! Men får faktiskt klä på mig nu och sånt jaja... Lyssnar iallafall på musik så det är förfan bra ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0