OMOGET

Kollade nyss igenom en persons mobiluppladdningar med bilder (jag nämner inte vem här) och ser att personen har kopierat världens finaste text (enligt mig) som min pojkvän skrivit till mig och lägger ut det på facebook till sin partner. 
Det kanske inte är en stor sak eller så, men snälla, jag blev glad som fan när min pojkvän skrev texten till mig. Inte kopierar man andras texter och påstår att man skrivit det själv när det står exakt samma sak och att min pojkvän skrev det flera månader innan? Antingen kan man sätta citattecken eller skriva något från sitt eget hjärta och inte från någon annans? Bitch please.
 
Jag tycker det är en skillnad med låttexter eller kända texter eftersom då vet alla att VEM som skrivit det och så. Men när en person har skrivit en text från sitt hjärta till en man tycker om så är det ganska personligt, så tycker det är väldigt omoget att kopiera en annans text. 
 
Så här ser texten ut av Jespher som någon annan kopierar och klistra in och taggar sin partner. Woopa Woopa, vart är världen på väg idag? Jag vet att det inte är en nyhet att folk snor andras bilder, texter osv. Men ändå kan man få klaga! Ni får tycka vad ni vill, håller ni inte med så fine, jag respekterar allas åsikter. Kände bara att jag ville dela med mig av det här, att folk tänker på sig själva för mycket ibland. Det gör jag också, det är alltid något man lär sig efter sina misstag! :) 
 
Det är inte meningen att jag vill hänga ut den här personen, blev bara irriterad och kände "Näää, nu vill jag dela med mig av mina åsikter om det här som alla andra bloggare gör!" 
 
"Hej din nöt, du är så söt. 
Jag vill att du ska förstå, att jag saknar dig så.. 
du kommer alltid vara mitt hjärta. 
Utan dig vid min sida känner jag smärta.. 
Jag är så kär i dig, att du aldrig kommer att förstå, även om du står på tå! 
Ibland kanske det inte framgår att det är med dig jag vill gå tills mitt hjärta slutar slå! 
När jag ser dig, blir jag alldeles varm av din underbara charm.. 
Mitt hjärta slår fortare än ett brandlarm!" 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0