Njuter

Efter en lång dag kopplar jag av i sängen där solen värmer så gott genom dörrgläntan. Imorse var jag, mor och syster min på en promenad i skogen och vattnet. Sedan åt vi lunch och efter det kollade vi runt i lilla staden i Söderhamn. Fick med mig något som jag ska ha i mitt rum och hittade dessutom uranygga kängor till hösten som jag gärna visar bild på senare. Men, jag köpte dem aldrig. Priset var väldigt hög, så det är bättre att vänta. När vi kom tillbaka till vårt mysiga lya så badade vi vid bryggan en stund, 21 grader i Östersjön är väl inte helt fel ;) Efter det fick det bli en varm och skön dusch! Så nu ska vi minsann gå ner till framfor och farfar och ha lite förrätt innan varmrätten! Uppdaterar senare mina fina läsare. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0