Minns första gången

Jag minns första gången, ögonblicket då våra blickar möttes. Det var ingen kort eller lång ögonblick. Jag kände på mig att du hade iakttagit mig fler gånger förut utan att jag märkt eller brytt mig. Men den här ögonblicket var något alldeles speciellt. Jag blev helt varm i kroppen. Dina ögon var finare än allt annat tänkte jag då. Din blick fick mig att bli knäsvag. Din charm gick rakt igenom mig, hjärtat slog tusen gånger fortare än vad det hade gjort förut. Där satt jag, på stolen med mat framför mig. Du var bara några meter bort och vid det ögonblicket möttes våra blickar snabbt. Du tittade bort och jag låssades som inget. Vi hade aldrig snackats vid förut. Men det ögonblicket minns jag fortfarande. Jag blev helt varm. Kan svära på att jag blev varmare än en vanlig sommardag i Afrika.


Kommentarer
Postat av: din bästavän!

vem handlar detta om?
jeppeboss? :3

2012-08-05 @ 10:30:34
Postat av: Olivia

ebba: jaa <333333333333333

2012-08-05 @ 11:06:54
URL: http://imolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0