Minnen genom tiderna

Nu ska jag bjuda på NÅGRA bilder genom tiderna sen 2 år tillbaka...har så många bilder på datorn så jag begraver mig snart tack. Här är jättefåå av bilderna som jag har på datorn annars. 
 
Jag och Elin April 2010 på väg till skolan på tåget haha...


Jag i Italien, Juni 2010. Alltså för 2 år sen!


Mars 2011 med Ebba på bussen hem till Kajsa antar jag! 


Jag, Ebba och Elin hemma hos mig - April 2011...såå fuuuul man kan vara då

Elin, Ebba och Kajsa steker under Aprilmånad 2011...

Jag Maj 2011


Skolbuss i New York Juli 2011, vill bara tillbaks! 


Skolavslutning 2011, Elin, Ebba och jag


Åhus konfa-läger i 3 veckor sommaren 2011. Lisa, Elin, Ida, Emmy, Clara, Olivia, Hanna och jag! 


Ebba och Kajsa flummar i tältet, Juni 2011


Jag i Havberg Juni 2011
 
Jag och Elin precis när skolan började förra året - Augusti 2011

Jag i en omklädningsrum för jag tyckte så mycket om regnjackan på Gina Tricot, men var snäll mot min plånbok på den tiden så jag fick posa med regnjackan i omklädningsrummet tills jag kände att den var tillräckligt använd. Jag gillade färgen då hihi... Augusti 2011
 
Jag i Miami Juli 2011 - Försöker göra LA tecknet ;)
 
Kajsa och Elin vid pastavagnen som fanns vid skolan, och där åt vi ibland när skolmaten inte var något vidare... September 2011


L O V E - Ebba och jag i Kristianstad. September 2011


Jag och min goe vän Erik på tåget hem. September 2011
 
Jag och Hanna är fula på denna bilden, whateveeeer. Sept 2011

Jag och Kajsa posar inne på skoltoaletten innan skolfotot! Sept 2011
 
Haha - vi färgar Ebba hår SVART, mja typ svart eller jajaja... Sept 2011
 
HAHAHHAHA - Så fort tiden går! Ja det var jag och Ebba Oktober 2011.

 
Tuff chey någon gång i tiden... Oktober 2011

Ja, minns tiden då man typ la ner all sin tid på Wordfeud?! Ingen som kör det längre haha, tröttsamt tröttsamt. Oktober 2011 (Bilden var redigerad till en gammal blogg som jag hade då)
 
Fina vänner. Okt 2011
 
Någon rolig kväll med 2 underbara vänner. Okt 2011
 
 
 
En bild som jag fångade när jag kom hem med tåget efter en skoldag. Okt 2011
 


Jag och min underbara pappa! December 2011
 
Jag och Elin på lektionen, vi hade tråkigt så EGOPICS NEXT var det då ja. Dec 2011
 
Jag på någon dansshow, dec 2011

Var på någon fin middag med några från min klass, här är 3 av dem. Dec 2011
 
Bus i korridoren. Dec 2011
 
Jag i Idre. Feb 2012 
 
Haha naw så söta... fett gammal bild också! Typ 2 gången jag var hemma hos Jespher då. Feb 2012
 
Sne. Feb 2012
 
Chillade med min kömpis. Mars 2012
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0