Min älsklingsserie

Idag fortsätter mitt älsklingsserie på kanal 5 kl 17.05! Men idag är jag på landet och kanalen finns inte. Får kolla på datorn eller något ikväll när vi är på hotellet i Stockholm...om internetuppkopplingen funkar. Serien jag snackar om kan nog de flesta räkna ut vad det är, alltså one tree hill säsong 9 avsnitt 11 av 14! Säsong 9 har ju inte kommit ut till dvd än, så jag längtar typ sönder till varje söndag för att kunna se de avslutande avsnitten av oth. Det är så himla spännande och bäst! Fyfan vad jag avgudar one tree hill. Typ bölade på förra avsnittet :( Känslan när säsongerna tar slut av det bästa serien någonsin, är inte speciellt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0