Mitt nya schema

Igår fick jag veta vårt nya schema, just nu ser det faktiskt helt okej ut. Det är som det brukar förutom att vi har sovmorgon på fredagar. Dags att börja förbreda sig lite inför skolan typ...hmm jag vet inte vad jag ska förbreda men ändå ehehe. Låg lite ute innan i solen, var nog sista gången innan skolan börjar antar jag haha. Idag efter mattekursen var jag med pappa på Malmöfestivalen i någon timme. Åt langos och en kall cola i solen, mysigt :) Sedan fixade vi tågkort till skolan och så. 
 
Tror jag ska dra mig ut på en joggingrunda innan jag slänger mig in i duschen. Ska nog träffa en vän ikväll tror jag! Tar det som det kommer helt enkelt. Rix Fm festivalen imorgon på Malmöfestivalen, be there sweeties! :D 
 
Sist men inte minst - min Instagram funkar inteeeee :( Kan inte ladda upp bilder eller se andra som uppdaterat. Det är helt vitt. Hoppas att det blir som vanligt SNART! Gaah...
 
 Så sant...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0