LURADE

Ni blev lurade när jag sa att jag skulle färga håret rött på ett inlägg längre ner. Eller, de som står mig närmast kanske inte blev lurade eftersom det känner mig väl och jag skulle aldrig kunna göra något sådant med håret. Inte just nu. Kanske någon gång i livet när man blir äldre eller ändrar sig för någon anledning. MEN NEJ inte nu iallafall. Jag trivs med mitt blonda hår, tycker att jag behöver slinga utväxten snart och inte klippa det eftersom jag ska satsa på långt hår, typ ner till naveln? Det är iallafall snyggt med långt hår, men inte för långt. Men det är ju en smaksak och alla tycker olika :-) 
 
Funderar på att färga håret så här.....najs va? ;) - Nej det ska jag inte! Haha.


Blont ska det va!



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0