Kom med förslag

Idag har det varit en väldigt bra dag faktiskt. Jag har kommit ur mitt skal eller vad man ska kalla det. Jag menar att jag kunde släppa loss och ha lite roligt med mina fina vänner idag. Har varit ganska instängd och trött förra och denna veckan. Men nä fan, måste verkligen tänka positivt som jag ALLTID gjorde i 7-8an haha. Ni som går i samma klass som mig vet vad jag menar. Det finns ju alltid saker man kan utveckla och bli bättre på, eller saker man vill ändra på i livet. Det är bara en själv som kan göra det och ingen annan. Det är sånt man inser efterhand. 
 
Sen jag kom hem har jag gjort klart min Engelska läxa och ska ta tag i matten även om jag ligger bra till, det är kul när det flyter på :) Sedan är det en annan sak jag funderar ganska mycket på och det är - vad ska jag blogga om? vad vill ni veta mer utav min blogg? vad ska jag skriva/tipsa er? mer bilder? tävlingar? sno stilen? mer musiktips? osv. Alltså, kom gärna med förslag :D Har varit ganska tomt i hjärnan och svårt att veta vad man ska blogga om så därför kan bloggen bli dryg ibland. Snälla kom med några förslag så LOVAR jag att förbättra mig med bloggandet och bloggar om det ni vill ser mer utav här på bloggen! HIGH FIVEEEEEEE okej? Det finns en kommentarsfält där nere på kommentarslänken, så bara fyll den med ideèr :-) 

Funderar på att färga håret så här.....najs va? ;)


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0