Justin Bieber

Jag tycker förfaaan att man ska ge Justin Bieber respekt?! Han är en helt vanlig människa som vi är. Ellerhur har väl alla människor sagt att alla är lika värda. Vissa menar det och vissa säger bara det för de är så egoistiska. Justin Bieber är en vanlig ungdom som alla vi andra, men han har bara lyckats bättre i livet, han är stor och känd, duktig och en snygg kille enligt alla andra tjejer. Visst, när man blir så stor och känd så får man mycket skit och alla ska lägga sig i. Jag har aldrig lyssnat på Justin Biebers musik - inte för att jag skäms eller så, men det är inte min musiksmak precis. Nu tycker jag hans låtar är bättre än förr. Jag tycker att alla människor, oavsett vad man är och har gjort förtjänar respekt! 
 
Jag såg för några månader sen att Justin Bieber hade haft en konsärt och samma kväll var en tjej på väg hem och blev våldtagen. Hennes mamma dog i bilolycka dagen efter, jag vet inte säkert men det är skrivit så. Justin Bieber tog kontakt med den här flickan så de kunde prata och sådant. Justin Bieber är säkert en jättesnäll kille med ett stort hjärta och hans intresse till musik är oslagsbar. Så ärligttalat tycker jag inte att han förtjänar att hans icke-fans ska hota och lägga tid på att förstöra för honom. 
 
Såklart är alla killar avundsjuka på sina flickvänner som gillar Justin Bieber. Men han är bara en stjärna som alla tjejer ser upp till? Ingen skulle kunna ta kontakt med honom. För hur stor är chansen? Haha snälla någon :) 
 
 


580977_392471080807165_1004999733_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0