Det räcker nu

Det är som ett svart hål har täckt över allt. Jag kommer aldrig mer vilja försöka eller ens se ansikterna. Det räcker nu med att komma fram till bra lösningar. Jag vet själv vart jag står och vad jag vill. Har verkligen strikt bestämt av personliga själ varför jag aldrig mer vill röra handtaget av den stora ytterdörren. 

Huvudsaken är att jag själv vet vad jag har gjort - gett chanser och försökt själv. Men idag kommer jag faktiskt inte tänka på något annat mer än att jag vill därifrån. Fan vad skönt det skulle vara då. Är riktigt j*vla arg för att det ska behöva vara så här. Snälla...det finns tillräckligt med kalla människor på jorden. Och varför skulle just jag behöva uppleva det. Har verkligen tänkt igenom vartenda sekund, minut, timme, dag, vecka och år om det här. Det räcker nu.

Vill bara tacka min mamma, pappa och syster för att ni finns för mig och varandra i alla stunder som sekund, minut, dag, vecka och år! Lavio ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0