Hemma idag

Det är typiskt mig att bli sjuk de första veckorna skolan börjar. Här hemma i sängen ligger jag och vilar med lite halsont, hosta och förkylning. Och rent ut sagt hängig :( Så nu har jag fixat min 2a TE idag och ska kolla på "Never say Never" nu när den ändå är nedladdad.
Hade uppskattat att få lite kommenterar också, det är kul och veta vilka som läser ens blogg och vad man tycker. Jag blir så sjukt glad när jag loggar in och ser att någon har nämnt en kommentar. Helst med namn! :) Ni är bäst och det är så kul att blogga tack vare ni mina fina läsare.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: din bästavän

krya på dig gumman. & never say never är as bra! laaaaaaaaaaaaavio <3

2012-08-28 @ 16:45:10
Postat av: Olivia

Svar till bästavän: Aw tack för din kommentar! Älskar dig med och ja jag ska krya på mig som fan :D
Ja never say never var faktiskt helt okej, JB är verkar ju va chill! pussssss

2012-08-28 @ 18:09:36
URL: http://imolivia.blogg.se
Postat av: Anonym

justin bieber bög

Svar: va fan vill du?
imolivia.blogg.se

2012-08-28 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0