Godmorgon collage

 
Älskar känslan av att stiga upp tidigt när man är ledig. Missförstå inte mig nu, jag menar inte tidigt som klockan 6-7. Utan typ kl 8.30-9.30. Då vet man att man har hela dagen på sig eftersom man inte har sovit bort hela förmiddagen som man gjorde på sommarlovet haha. Idag vaknade jag halv nio, fixade te och nu sitter jag här med ett stort blogglust! :D Så positivt ju. Nu när jag är så positiv...så är min hals faktiskt mycket bättre nu. 

Imorgon är det skolfoto... Vad ska man ha på sig? Hur ska håret se ut? Hur ska man sminka sig? Ja, alltså för vissa är det väldigt viktigt och för andra tvärtom. För mig är det inte så viktigt faktiskt. Men eftersom det är sista året i grundskolan så kanske det skulle varit lite viktigt ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0