Frisören

Igår var det min födelsedag och nu är jag 16 hela år. Jag fick ansiktsbehandling av min fina mor i Malmö innan kalaset. Sedan på kvällen drog jag och tjejerna in till Lund. Vi satte oss på Espresso House en timme och hade det bra. Ebba tog tåget vid 11 tiden och Elin åkte hem. Då kom Jespher med mig hem och vi kollade på några avsnitt av Jockibois show haha...: "NU TAR DET HUS I HEEEELVEETE" Bästa :D
 
På tal om min födelsedag så var en av de bästa födelsedagspresenterna den röda New York kepsen av älskling hehe. Nu sitter vi iallafall och kollar på TV:en som också är en av mina födelsedagspresenter. Jättenöjd eftersom jag har velat ha TV i mitt rum i 2 år. SÅåå nuu kan man mysa ner till en film varje kväll! 

Snart ska vi till Trelleborg för att klippa oss. Skönt att få bort det slitna och ja... Uppdaterar er senare! Puss

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0