Fett ös medvetslös

Hade en jättebra kväll/natt på MF igår. Sjukt vad det var "fett ös medvetslös" under Rebecka & Fiona haha. Stod först nästan längst fram bland den tajta publiken. Sedan började alla kasta ölburkar, vatten och man blev typ inbakad i en ung typ, så varmt var det. Alla rökte också och jag haaaaatar folk som gör det, usch. Så vi ställde oss precis utanför folkmassan så man fick luft. 
 
Iallafall, jag och Ebba var på RixFm - Danny är så jäkla snygg så det går inte haha... Sedan åkte vi hem och bytade till långbyxor inför natten. Vi var tillbaka igen vid 22.20 något och sedan var hemma ca 02.30. Bussarna är så sega när det är festival osv. Alla ska med och sommarjojo är ute så man får betala med vanligt jojokort och det tar tid! Går mycket snabbare när man har sommarjojo...
Har tyvärrr inte så mycket bilder under natten eftersom min mobil dog under kvällen. Det gör den ALLTID. Batteriet borde vara med i rekordboken som . 'dåligaste batteri ever' typ. Jag har iallafall lite bilder under kvällen på Instagram. Är mest aktiv där med bilder faktiskt, så följ mig där om ni inte gör det - @oliviaste 
 
Somnade halv fyra och vaknade 10. Senare ska vi till Lomma eftersom vädret är ju galet fint! Sol och 27 grader! Typiskt också när skolan börjar....fint nästa vecka också. Så fuck off, sitter ändå vid skolbänken. Det ska alltid bli fint väder när man börjar skolan och dåligt väder veckorna innan skolan. 
 
Eftersom jag uppdaterar Instagram ganska mycket under dagen så blir det inte så mycket uppdatering på bloggen. Känns dumt att lägga upp samma bilder här och på instagram haha. Så de flesta som läser min blogg har nog också instagram. Iallafall ha en sjukt bra dag och njut! Sommarlovet är slut om ca 21 timmar. Jipp:)............ På tal om sommarlov så ska jag sammafatta sommarlovet med lite bilder här på bloggen tror jag. Puss 
 
Just sayiiiiiiiin'
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0