Bilder dag 1 Söderhamn

Har tagit lite bilder från första dagen här i Söderhamn! INTE Södermalm som jag råkade skriva fel på något inlägg innan, haha så snurrig man kan vara ibland! 


Utsikten från vår lilla stuga!
 
Den här lilla och gamla vovven vid namn "Sigge" är en jättefin hund som tidigare i livet bott hos någon som gjort livet svårt under uppväxten. Sigge blev alltså misshandlad, inlåst och fick ingen mat. Som tur polisanmälde någon det och så fick polisen ta hand om honom tills min farmor och farfar tog över honom. Idag har han det jättebra! Han är döv och ser inte så bra, det är pga den svåra tiden tror vi. Iallafall en av de hundarna som jag gillar bäst! Sigge och jag klickade med detsamma!! 
 
  
Vi plockade lite blåbär under vår promenad imorse!
 
Några fina sommarvillor under promenaden.
 
Min fina syster Hanna!
  
Någon random bild på min klädsel imorse
 
Vi fick också tag på några hallon.
 
Älsklingen Siggeee

Andra bryggan från farmor och farfars sommarstuga. 
  
Puss puss Sigge
  
Jag på någon park i lilla stan i Söderhamn. Fixade inte håret precis haha...
  
Badmyyys
  
En bild under vår promenad imorse.
 
Det var skönt i vattnet hehe.
Grillspätt till middag, mums!

Under promenadstuden. 

 
En bild som jag tog imorse.


Jag och Sigge imorse.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0