Åh fina du!

© Bjørn Opsahl
Ikväll när jag satt i mitt rum och kollade på det tråkiga och enformiga programmet "Sommarkrysset" på Tv 4 kom Hanna in på rummet och bad mig att byta till SVT 1. "Jaaa okidoki" gav jag henne som svar. Det var "Skavlan" med Justin Bieber. Jag tänkte väl inte skärskilt mycket om det från första början. Sedan blev jag allt mer nyfiken och det verkade så intressant att få se interjuver med Justin Bieber. Jag är verkligen inte ett stort fan av honom. Men ikväll när jag fick se han på scenen inför flera tuuuuuuuusen människor i Norge i våras så upptäckte jag något som många faktiskt glömmer hos honom. Han är fantastiskt duktig på det han gör! Alla tjejer i publiken grät av lycka, ja, jag förstår självklart det! Gud. Jag förstår inte varför Justin Bieber får en massa skit (hotande kommentarer, blir kallad bög o.s.v) för det han gör. Han gör det som han tycker är kul. Precis som vi gör! Tex fotboll, ridning och dans etc. Fast nu har ju Justin Bieber bara lyckats mycket bättre. Ikväll insåg jag också hur begåvad killen är, hur kul det var att se han prata om hans tankar och livet på TV. Tyckte det var kul att se någon som står för det man gör, tänker och säger! Nej asså, jag bara ryser av känslan hur duktig killen faktiskt är!!! Fattaaaaaa så svårt det är att bli så stor som han är idag?! Grymt alltså, riktigt grymt! Blir nog en biljett till hans konsert nästa år med min syster...! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0